torsdag den 28. februar 2008

Opdatering for 8 dage!

Ja, har holdt en lille pause her, der har været så meget; vi har været syge på skift, og jeg har arbejdet på forskellige åndsvage tider...

Vores bryllupsdag fik vi ikke meget ud af, sammen: Jeg startede dagen med at tage til skydestævne med Mie, det endte med at JEG VANDT EN 2. PLADS!! Jep, skidedygtig mor her! Hi hi.. Vi var kun 3 i vores gruppe, så jeg havde jo en rimelig god chance for at vinde... og jeg blev da ikke sidst. Tror vist nok at Mie fik en 8. plads, men der er godt nok også mange der skyder i hendes gruppe... men hun har da en del præmier fra tidligere, både guld, sølv og bronze.

Mark har været meget syg på det sidste, med sin mave.. men han var så heldig at jeg havde hele 3 præmier med hjem til ham fra skydning, og selv om han sad med spanden og kastede op (ulækkert) så havde han sine medaljer ved sig og det endte med han faldt i søvn med den ene pokal på maven.

Ellers er der ikke sket så meget her i huset, ud over vi arbejder en del, som sagt er jeg også afsted om natten i øjeblikket og om eftermiddagen... Jeg har dog været oppe i skyttehuset og hjælpe lidt til med deres renovering; var med til at hive det gamle gulvtæppe af og støvsuge bagefter... glæder mig godt nok til at se det færdige resultat! Det skal nok blive godt, med ny maling på væggene, nyt gulvtæppe, lamper og stole...



Nå, men i skal have nogle flere af alle Lo´s jeg har haft lavet... Annita; jeg har fyldt mit første album nu.. er jeg så MED? Hvor langt er du nået? Jeg kan garanteret ikke indhente dig...

Det første her er fra da Mie var helt lille bitte.. Under et år gammel.

Det her er fra Januar 2000, mens vi stadig havde bopæl på frølundevej.. uh, det er godt nok længe siden...


Så har vi vores dejlige Minnie... som virkelig er sin egen! Gamle kat, hun holder nok ikke så længe mere; hun er begyndt at tisse osv indenfor.. kan endda finde på at gøre det lige foran os... Og hun siger ikke til når hun skal ud, hun sætter sig bare, gerne på et håndklæde eller andet tøj, som ligger på gulvet.. så jeg er efter Kaspar og ungerne, de skal huske at samle alt op fra gulvet!!

Nå, nok for denne gang. Vi ses!

Ingen kommentarer: