søndag den 10. februar 2008

Færdig!

Jaaah, så blev jeg færdig med albummet, endda før tid... men klokken er nu også mange og mine øjne svømmer rundt.

Jeg har tænkt mig at tage et hurtigt bad og så smutte direkte i seng.
I morgen skal jeg scrappe igen, denne gang til mig selv; juhu, jeg har rigtig mange billeder liggende og vente på mig... tror måske det bliver nogen billeder fra Moster Jyttes bryllup?? Og jeg har også nogle søde billeder af Marie, fra da vi besøgte Annita for tusinde år siden ( sådan føles det.) Hun står med Ninnas guitar og ser vildt betuttet ud!!

Forresten tusinde tak for din kommentar, Annita, du tror rigtig nok du kender mig, hva... jeg er da from som et lam, HI HI...

Jeg har tilføjet et element ude i højre side; det er dagens horoskop; den skulle gerne starte med at vise mit horoskop for hver dag, men hvis i trykker på det, kan i få vist jeres horoskop, Sejt, ikke?

Nå, godnat for nu, det bliver ikke til mere i dag...

Ingen kommentarer: