onsdag den 5. marts 2008

Har SÅ travlt...

Ja, så er der gået næsten en uge igen, uden jeg har fået blogget, suk.. der sker så meget her for tiden: Mark er syg med opkast næsten hver anden nat, den stakkel... Og jeg arbejder på mærkelige tidspunkter, det er vist heldigvis ved at være slut med aften/natte arbejdet, håber jeg.. så er det kun om eftermiddagen jeg skal afsted, og så lidt om morgenen/ formiddagen, hvis der er klager nogle steder. Så jeg krydser fingre for at de gør deres arbejde godt nok, rundt omkring! Klokken er da 8.30 nu og jeg har IKKE fået nogen opringninger endnu.(TAK)
Vi går jo også til skydning to gange om ugen + det løse.. Og Mie til judo og svømning, så der er masser af taxi kørsel for os. Oveni er der pludseligt forældre møder hele tiden, kun gode ting vi har fået af vide, indtil videre... Og så har jeg glemt et besøg hos øjenlægen med Marie, hele 2 gange.. flovt! Nu har vi en ny tid i morgen, håber jeg husker det!

I morgen får jeg besøg: Tina, min veninde fra sjælland kommer og bliver her til søndag! Nøj det bliver fedt; vi skal bare scrappe, scrappe og snakke... og så håber jeg at jeg kan lokke hende med mig på arbejde, så går det lidt hurtigere jo og så får vi mere tid til at scrappe :-)
Vi skal også til scrap convention på lørdag og kigge; nøøøj.. og jeg må ikke bruge for mange penge...suuuuk....
Nå nu kommer der ikke mere lige nu, jeg skal have Marie kørt i børnehave og ned med Kaspars madpakke. Når jeg kommer hjem lægger jeg nogle flere af mine LO´s op, jeg har bare ikke tid lige nu..
ses senere.

Ingen kommentarer: