lørdag den 9. februar 2008

Alene hjemme, juhu...

Ja, det er rigtigt; nu er de endelig kørt!! Ikke at jeg ikke kan lide min familie, men engang i mellem er det nu dejligt lige at have lidt tid alene! Tag ikke fejl, jeg elsker jer! Men uhh, hvor jeg skal nyde det, at kunne scrappe hele dagen, ikke skulle lave mad til andre end mig selv, og kun når JEG er sulten og gå i seng når jeg har lyst; ikke tænke på at skulle "tidligt" op i morgen eller noget... og bare gå rundt i min morgenkåbe hele dagen, jaaaah... Det bliver så dejligt!

Jeg skal nok se om jeg ikke kan få taget nogle billeder af nogle af mine nye LO´s på et tidspunkt også, men jeg lover ikke noget, ellers får i bare nogle flere af de gamle at se.

Jeg skriver i hvertfald i aften på et tidspunkt, bare for at lave en lille status over hvad jeg har fået lavet i dag...

Knus til jer alle.

Ingen kommentarer: