torsdag den 7. februar 2008

Billeder?


Nå, skal jeg så prøve om jeg kan finde ud af at ligge billeder op her? Ellers er der ikke rigtig den store mening i at have en blog synes jeg...


Joooo, det lykkedes søreme, Hurra!!! Nå, men dette LO er af min ældste DD, for maaaange år siden, hm.. nå, kun ca 10 år siden, da..
Det er til min Moster Jytte´s 50 års fødselsdag, nede i Italien.
Jeg har tænkt mig at uploade flere af mine gamle Layouts, men det bliver ikke lige nu, for Mie, den dejlige "dame" på billedet vil gerne lige bruge puteren lidt og så giver moren sig jo.. :-)
Forresten var jeg til massage i morges/formiddag! En himmelsk fornemmelse, som jeg desværre fik ødelagt alt for hurtigt på arbejde i dag og denne gang går der næsten 14 dage inden jeg skal ud til hende igen.
Nå, slut for nu, Mie tripper...

Ingen kommentarer: