torsdag den 14. februar 2008

Masser af LO`s idag

Ja, nu har jeg endelig fået det lidt bedre, så jeg har fået taget billeder af mine Lo´s der bare lå og ventede på at komme i albummet. Der kommer lidt af gangen, ellers bliver i bare trætte af at kigge på dem, hi hi...

Det første her er fra 2006, hvor mie gik hen og blev amtsmester.. derefter er vi alle blevet bidt af skydning, lidt sjovt, havde da aldig troet jeg skulle komme til noget så "farligt"!!

Det næste her er fra da Mie gik i børnehave klasse, hvor alle børnene fik hjemmebesøg af lærerinden. Ved godt jeg springer rundt i tiden, men jeg scrapper altså de billeder jeg har lyst til og i den rækkefølge jeg har lyst til... Har skam en masse billeder fra da Mie var nyfødt som ikke er scrappet endnu... og endda nogle få fra før jeg fik børn..

Så kommer der lige et LO fra da vi boede på frølundevej... Mie leger med nogle julegaver.. hun vil være som sin mor; det har heldigvis ændret sig! Jeg håber på noget bedre for hende...

Slut for nu, der kommer sikkert flere senere, efterhånden som jeg får dem redigeret...

Ingen kommentarer: