fredag den 8. februar 2008

Flere LO´s.

I øjeblikket får jeg ikke scrappet nogen LO´s til mig selv eller til ungerne; jeg er nemlig i gang med en bestilling, på barnets bog, til en barnedåb og jeg mener hun sagde den skulle bruges den 24.2. Så jeg har vist lidt travlt... men, jeg når det!!


Mona; når du ser det her, må du godt lige rette mig, hvis det er en forkert dato, ikk?


Jeg glæder mig sådan til i morgen: der tager Kaspar afsted til sjælland med alle 3 unger!! JUHU, en weekend alene, det bliver godt, så kan jeg få scrappet lidt. OG jeg får måske besøg af Kasja, det er alt for længe siden vi har set hinanden!



Her kommer lige et LO af min mindste DD, der har fået øje på sin far, der luger ukrudt på skrænten.. Da jeg tog billederne prøvede jeg at få dem fra hendes synsvinkel, så jeg lå næsten ned på jorden for at tage dem. Syntes selv de blev ret gode.



Det her billede er mit yndlings billed; det er det eneste jeg har af alle 3 sammen. Det er ikke særligt godt da Mark lukker øjnene, men jeg kan simpelthen ikke få dem til at sidde sammen og samtidig få dem til at smile. Der er altid en af dem der laver "ballade" eller bare ikke gider at jeg tager billeder af dem!



Nå, nu skal jeg hen og scrappe lidt mere til den bestilling, så jeg har en chance for at få det færdigt til tiden.

Tak fordi du kiggede!

Ingen kommentarer: