mandag den 11. februar 2008

En opdatering.

Her er lige en lille opdatering; weekenden er forbi og det sidste af min dejlige frihedsdag blev "ødelagt" !! Ja, for jeg fik nemlig besøg af HELE 2 af Kaspars venner.. Øv øv, igang med kaffe og madlavning. Og så gik der ellers nogle timer der, selv om jeg fra starten var grov og ville smide dem ud, så blev de der til kl. 21.30... og Kaspar kom hjem kl 22.00... I 4½ time sad jeg bare og tænkte på det LO jeg havde gjort klar til og ikke kunne scrappe fordi de var her!! Suuuk, jeg ved faktisk ikke engang hvad de kom for..

Nå, men nu er hverdagen her igen, bare uden børn, og jeg er sygemeldt idag: snotten render bare ud af hovedet på mig og øjnene svømmer rundt af feber... ikke lige den bedste start på en børnefri uge, hva..

Men lad os prøve at finde nogle lyspunkter? Jeg kan ikke scrappe, mit hoved snurrer for meget.. jeg kan tage billeder af nogle af alle de mange LO jeg har fået lavet de sidste dage!!

Jeg kan vaske noget tøj... vi trænger vist efterhånden til at få formindsket bunken lidt. Og så kan jeg måske sidde og finde nogen gode skitser jeg kan scrappe efter? Eller nogle Layouts jeg kan lifte? Når jeg altså bliver frisk til det igen...


Jeg kan da lige vise et mere af mine gamle LO´s. Eller to, måske...


Det første her, er af Marie pigen.. hun havde bare lige en kjole på der passede til mit papir, hi hi, så måtte der jo tages et billed ikke?


Det næste er hvordan Marie ser ud, hver gang hendes elskede storebror kommer i nærheden, hun ser virkelig op til ham!

Nok, for nu... har travlt med at pleje mig selv og min forkølelse..

Ingen kommentarer: