onsdag den 20. februar 2008

Mere syg, øv... og flere Lo´s

Hej igen.

Ja, så blev jeg syg igen, hold da op, hvor er det træls!! Denne gang røg jeg i med noget mave-noget, øv! Det startede søndag aften hjemme hos min mor og har holdt ved til nu... jeg kan dog holde maden i mig i dag, heldigvis. Så nu tager jeg lige på arbejde i et par timer i eftermiddag og håber på jeg ikke får et tilbage fald. Jeg er også stadig snottet eller det er kommet igen, og denne gang har Kaspar også fået en tur, men hvorfor skulle han dog gå fri?

Nå nogle af mine nye Lo´s:
Her er igen et gammelt billed af Mie, her hvor hun har tabt sin første tand.

Den lille dejlige Noah og hans mor.

Her er igen dejlige Noah, med masse af glimmer; selv om det er en dreng!


Endnu et af Noah, sammen med mig!



Nu begynder det at blive svært for mig at huske hvilke jeg har lagt op, så i må bære over med mig, hvis jeg kommer til at lægge flere af det samme Lo op ;-) Jeg kan jo ikke altid huske så godt, men jeg skal nok prøve om jeg kan undgå det!

I dag er Marie hjemme hos mig, jeg har savnet mine unger helt vildt kan jeg mærke nu og så fik hun lov at blive hjemme fra børnehave, så vi kan lave perleplader og halskæder og se film; jordbærmarie igen og igen... så må Mie jo lige holde øje med hende når jeg kører på arbejde til Kaspar kommer hjem. Jeg ville ønske at jeg også kunne holde de andre to hjemme en dag, men hvad; ugen er snart gået og så holder vi weekend sammen! Glæder mig allerede.

Nok for nu, Marie vil se High school musical 2, Så det gør vi.


Ingen kommentarer: