lørdag den 9. februar 2008

Redigeret billed og lidt flere ;-)

Hej, så har jeg lige leget lidt med billederne igen, og her ser du så det fromme par, hihi...

Er vi ikke bare ømme, at se på??

Historien bag disse billeder må i hellere få, så i ikke tror vi render og klæder os ud til dagligt, hi hi..

Vi var inviteret til julefrokost/Nytårskur og fastelavnsfest i vores bryggerlaug, udklædning påkrævet!!

Vil altså lige sige at jeg blev udnævnt til bedst klædte dame!! Vandt skam en flaske rødvin, som jeg straks delte med dem alle sammen.

Aldrig har jeg set så mange voksne udklædte, det var sjovt.

Bedst udklædte mand, blev sømanden og så kan man jo straks finde på en masse historier, hi hi. En anden sjov ting synes jeg var, at i stedet for at sige : SKÅL, blev der sagt NÅ! Så hvergang der var en der kom til at sige NÅ, skulle vi skåle og det var jo mægtigt sjovt hvis man kunne få en anden til at sige det, helt ubevidst! Sjov fest, og sjovt at se os alle slå katten af tønden som en hel flok børnehavebørn! Jeg har en masse gode billeder fra den dag, som jeg skal have scrappet!

Nå, et lillespring, jeg skal ind og scrappe videre... er nået rigtig langt i bogen/ albummet nu... mangler kun et par sider.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

I er MEGET nydelige MEN totalt syns bedrag LOL NONNE tiihihi