lørdag den 16. februar 2008

Kaspar´s fødselsdag, afsted på weekend og flere LO´s.

Ja, Hurrah, i dag er det Kaspars fødselsdag, hurra hurra hurraaaaaa...

Vi har jo fødselsdage ret tæt op af hinanden og også bryllypsdag, så vi er blevet enige om at dele en gave; vi tager på Rold (et eller andet) en kro / hotel noget, sammen med med Kaspars storebror Mikkel og hans Heidi. Det er med fin mad og overnatning, samt guidet tur i skoven med diverse smagsprøver i morgen.

Jeg håber at Kaspar får noget ud af turen, for han har ikke sovet ret meget i nat, noget med noget arbejde der ikke ville som det skulle og nogen der kørte fast et par gange og sådan... Og så blev han vækket igen efter ca en time, hvor de så var kørt fast igen...Så nu er han afsted igen.



Jeg sidder og overvejer om jeg skal køre ud efter rundstykker, men ved ikke om han hellere vil sove måske... jeg henter dem nu nok, så kan han sove lidt og så få rundstykker til middag...

I morgen eftermiddag når vi har fået kaffen på kroen(eller hvad det nu er) så skal jeg hjem til sjælland og hente alle mine unger igen, uh, hvor jeg efterhånden savner dem. Det er dejligt når de er væk, men NU vil jeg gerne have dem hjem igen!!!

Nå, men der skal da lige et par billeder op inden jeg slutter af, så her kommer de..


Dette LO har jeg bygget op, på et citat fra den kære Peter Plys; Kunsten at være lykkelig, er at gøre sine glæder enkle.

Lige et enkelt LO fra da Kaspar og jeg lige havde mødt hinanden. Pyyh, det er sådan ca. 10 år siden...

Så endnu et af Mie- pigen fra da vi boede på sjælland..

Så; slut for nu... ved ikke om jeg får lagt noget op på mandag, jeg skal jo på arbejde lige med det samme vi kommer hjem fra sjælland og jeg er sikkert godt træt når jeg kommer hjem.

Vi får se. God weekend.

Ingen kommentarer: