lørdag den 9. februar 2008

Voldsomt aktiv dag på mit værelse

Nøj, jeg har fået lavet noget i dag, Gjort 2 sider færdige fra i går OG fået lavet hele 5 sider færdige! Hele FEM stykker, til den barnets bog jeg har på bestilling.


Og aftenen er ung endnu, skulle egenlig bare lige op efter "luft" og lidt og spise, inden jeg går i gang med de næste sider; det ender med at jeg kan få den færdig i morgen måske?? Ellers holder jeg nok en lille pause i den, for jeg trænger snart til at scrappe lidt billeder!! Af mine egne unger, eller måske af mig og Kaspar, hvor vi er klædt ud som nonnen og munken, hi hi...


Hm, jeg prøver lige om jeg kan finde det billed jeg har i tankerne...





Okay, jeg har ikke redigeret billedet endnu, det skal jeg lige have gjort men er vi ikke et ømt par??

skriver igen senere...

Ingen kommentarer: