fredag den 25. april 2008

Oprydning på scrapværelset..

Siden sidst jeg lagde billeder af mine Lo´er op, har jeg måtte rydde lidt op på mit scrapværelse: samtidig ville jeg sortere ungernes layouts til hver deres mapper.. sikke et arbejde, jeg opgav helt at sætte dem i rigtig rækkefølge... det må komme en anden gang! Men det endte med at jeg fik rigtig dårlig samvittighed: Den største bunke er mest mine billeder og fælles billeder af ungerne, så de kommer i min mappe, det er den nederst til højre... Øverst til højre er Mies bunke, den er anden størst, og det er jo i orden, hun er jo ældst! Øverst til venstre, måske lidt svært at se, men det er den anden mindste bunke, næsten lige så mange som Mies, det er Maries billeder! Og den aller mindste bunke; det er Marks! Og der er ikke engang nok til at fylde et halvt album, suk.. der kommer min dårlige samvittighed ind... Den burde jo være større end Maries, ikk? Nå, men nu har jeg sat mig for at en hel måned frem, må jeg kun scrappe billeder med Mark! Og det er altså svært syntes jeg... jeg har ikke ret meget drenge papir eller pynt!! Så selv om jeg har købestop! hm.. så har jeg altså bestilt for næsten 1000 kr hos multiscrap.dk. Faktisk blev det over tusind kroner, men heldigt for kontoen, så var der en del udsolgt.. suuuk, desværre var det nogle alfabeter, som jeg meget gerne ville have haft, men man kan jo ikke få alt, vel...

Jeg slutter lige af med et LO eller to i kan få at se:
Det første er et dobblet LO, med billeder af mig og min far...





Det næste er med Mie og mig, fra Jesperhus.. uuuh, den kørte stærkt!


Det sidste her, dulmer min samvittighed lidt; det er fra Marks afslutning i børnehaven, han var så stolt!!

Slut for nu...

Ingen kommentarer: