torsdag den 10. april 2008

Uge 12 + 1

Her er hvad Libero.dk siger om uge 12:

Uge 12
Barnet:
Barnet bevæger sig meget rundt i livmoderen, uden du mærker det. Det har øjenlåg, og anlægget til blivende tænder er på vej. Den lille hale – et minde om – at vi ligner andre hvirveldyr, skrumper ind og bliver til halebenet. Barnet vejer ca. 25 g. Fra hoved til hale 55 mm. Det kan synke små mængder fostervand. Der er ca. 60 ml fostervand på nuværende tidspunkt.

Mor:
Mon du stadig kan være i dit tøj? Nogle kan, når de ligger på ryggen, mærke noget, der er lidt hårdt lige over kønsbenet, det er toppen af din livmoder – på størrelse med en grapefrugt. Hvis du skal have foretaget moderkagebiopsi, er det nu omkring 11.-12. uge. Undersøgelsen kan også give svar på, om barnet er en dreng eller en pige, hvis I ønsker at vide det.

Hi hi, deres spørgsmål om jeg kan være i mit tøj, hm.. det er godt nok flere UGER siden, da... Glæder mig til scanningen på mandag, håber og tror jeg er længere henne, ellers ender det jo med at jeg kommer til at ligne en flodhest inden jeg føder!
Nok for nu..

Ingen kommentarer: