onsdag den 7. maj 2008

Flere LO´s.

Nu er det vist tid til jeg lige får vist lidt flere LO´s frem igen... Jeg har en hel stak liggende som jeg skal have taget billeder af, jeg må se om jeg når det inden weekenden?

Jeg regner med at tage til sjælland denne weekend, så jeg er hjemme ved moar, på mors dag: det må jo være en gave i sig selv, ikk? ;-)

Det her billed ( det store) er taget i bilen, på vej hjem fra sjælland, hvor vi holdt i kø på motorvejen, i bagende hede... Det lille billed er fra jeg lige fik mit nye kamera, men synes det passede så godt til papiret med englevinger :-D

Uha, Mona, det er godt nok længe siden, hva?


Her er Marie i gang med at lege med mine store træsko, hun hyggede sig gevaldigt!

En dejlig sommerdag hos moster, med masser af kirsebær, chokolade og kage, uhmmm..

Ingen kommentarer: