fredag den 4. april 2008

Totalt uheldigt... altså for Kaspar.

Stakkels min lille mand: I går fandt han sit FØRSTE GRÅ HÅR, hi hi ha ha... fnis...
I dag var han så uheldig at vrikke om på foden, hm.. der griner jeg ikke...

Han har i flere år drillet mig; frisøren gjorde mig opmærksom på at det ene grå hår jeg selv havde fundet, IKKE var det eneste; jeg var 25 år, suk.. Lykkelig for hårfarve! Og endelig har Kaspar så fundet et (1) og det var faktisk kun ude i spidsen det var gråt.Flot at han selv kom og fortalte mig det, jeg sidder nemlig tit og nærstuderer ham for at finde nogen, men uden held.

I dag lidt før middag ringede han så hjem og spurgte hvordan man kunne mærke om en fod var forstuvet eller brækket? Altså, mig ud i en længere videnskabelig forklaring... og pludselig går det op for mig, at det kunne jo være ham, den var galt med... og ja.. han havde vredet om på foden og jooo det gjorde ondt... så mig lettere hysterisk siger; du skal til lægen; så siger han bare at jeg er sku da også så klog... helt ærligt, han ringede jo selv, ik?
Nå, ud og kigge, hm.. den er meget hævet og synes jeg lettere blå... men macho manden vil bare have en forbinding på og så arbejde videre.. Hmf...
Må han selv om; jeg kører i Bilka og bruger penge! Ha...
Nu er han på hjem, foden har ikke gjort så ondt siden, men han har jo også siddet stille, nu hvor han så går lidt kan han godt mærke at den måske ikke er så god.. men den er vel ikke brækket når han kan gå, vel?
I får en opdatering på det...

Nu til noget andet; Hip hip hurrah... Tillykke med fødselsdagen søde Tina!! Nå, nu er du også blevet GAMMEL, hva´... hi hi... hvordan føles det?

Knus fra mig.

Ingen kommentarer: