søndag den 6. april 2008

Billed til Annabell... Og billeder af Kaspar

Først et billed til Annabell... Hendes elskede hest Frederik:


Som en lille ekstra fødselsdagsgave, søde Annabell, når nu din rigtige gave først kan komme på mandag! Du kan få far til at gemme billede på jeres egen computer.


Her kommer så resultatet af Kaspars tur på skadestuen: Han ville jo ikke helt tro på mig, når jeg sagde den burde kigges på, men han kørte derind alligevel, det gjorde jo lidt ondt i den fod:


Nå, men i dag står den på vaske tøj her i huset, Kaspar er ude og køre på minilæsser i baghaven.. hans store projekt med at rydde op i skoven og alt det der, vi har jo ikke nok græsplæne, vel? Nej, det skal nu nok blive godt, når han engang er færdig!

Jeg regner med at scrappe en smule en i dag, ind i mellem vasketøjet; jeg behøver jo ikke kigge på den kører rundt, vel? Hi hi.. Og jeg skal også nok snart tage nogle billeder af mine nye LO´s... og måske lægger jeg et par stykker op i dag, hvis i er heldige... hvem ved.




Ingen kommentarer: