tirsdag den 8. april 2008

Blå ris og grønne frikadeller, uhm...

Her er vores aftensmad, ser det ikke bare lækkert ud?

Kaspar ringede hjem og fortalte han ikke skulle have aftensmad, de fik på arbejdet, men da jeg fortalte ham vores menu, skulle jeg alligevel gemme en STOR portion til ham.

Til at starte med ville hverken Mark eller Marie spise det; det så ulækkert ud, men det endte da med et par portioner, hi hi...

I går var vi til afslutning i skyttehuset, der er sommerferie nu, men der bliver altid uddelt de sidste præmier; vi var lidt heldige; Kaspar fik en fin sølv medalje, Mie vandt klasse pokalen for børneklasse 3. Jeg fik en bronze medalje og et gavekort til inspiration på 100 kr, for en 2 plads jeg havde vundet! Altså lidt smart at man kan vælge et gavekort frem for en medalje... Her er et billed af vores gevinster:


2 kommentarer:

Rassamdul sagde ...

Hej

Min fætter har rodet sig ud i noget, hvor han skal tage grønne frikadeller med til en halloween klasse fest :) og hvordan laver du frikadellerne grønne? En opskrift vil være rigtig dejlig :)

Mvh. Rasmus Pedersen

Britta sagde ...

Hejsa. Det er ret så simpelt; Jeg har bare brugt almindelig grøn frugtfarve :-) God fornøjelse!! Knus fra Britta