torsdag den 24. april 2008

Længe siden...

Pyh, nu er der gået lang tid igen siden sidst, der er da også sket lidt..



Min Graviditet: jeg blev scannet, og der er KUN 1, pyha.. den har det godt! Jeg blev rykket lidt i terminsdatoen, kun en uge ca, til d.18 oktober. Her er hvad libero.dk siger om uge 14. ( + 5 dage)

Uge 14
Barnet:
Barnet har måske lidt hår på hovedet nu. Det bevæger hovedet bagover og bevæger arme og ben, men du kan ikke mærke det endnu. Benene er længere end armene. Det måler fra hoved til hale 85 mm og ca. det samme rundt om maven.
Mor:
Du kan være mindre træt nu. Men måske er du en af dem, der tidligt fik ustyrlig lyst til at spise bestemte madvarer – eller måske er det først startet nu? Det kan være lakrids, hotdogs eller mad, du ikke tidligere har brudt dig om. Nogle gravide har nu en mørk streg fra navlen og ned. Den forsvinder, når du har født.

ok, hm.. mindre træt? Den gælder ikke her, jeg er konstant træt! Mad vaner har ikke ændret sig, endnu... det kommer nok...

Samtidig med scanningen blev jeg kaldt ind til efterfølgende samtale i forbindelse med det de sendte til undersøgelse fra Maries fødsel: Det viser sig, at jeg har haft en hulens masse små blodpropper i moderkagen, da jeg ventede hende! De har ¨bare¨ glemt at give besked til mig og min læge om det!!!! Så nu skal jeg til at have medicin for det, det er bare ikke så godt når man er gravid... Så de vil overvåge mig lidt mere.. Jordemødrene strejker lige nu, så der er bare ingen til at "overvåge" mig lige nu... Nå, jeg kommer nok til at rende nok til kontroller, så det er fint nok endnu for mig, og jeg har ikke ondt nogen steder, så det går..

Ingen kommentarer: