lørdag den 19. juli 2008

Tak, for en hyggelig dag!

Ih, altså dagen gik bare alt for hurtigt... Men det var rigtigt hyggeligt... og endnu en gang, må jeg erkende at jeg scrapper bedst alene! Jeg fik dog lavet 1 Lo! Annita fik lavet 2 og kommenterede mit tempo.. suuuk, men jeg ville ikke undvære de få gange vi kan komme til at scrappe sammen alligevel: Det er bare så hyggeligt og jeg får som regel et "boost" af kreativitet, hver gang jeg har været sammen med hende!!


I skal nok få mit Lo at se, når jeg altså lige har fået taget billede af det.. jeg har faktisk en hel stak liggende, jeg skal have taget billeder af.. jeg når det nok! Jeg kan dog vise noget andet: nemlig den taske, jeg købte af Annita



Den er bare så fed, men hun synes den er for lille; heldige mig!!!

Jeg slutter for nu, det er blevet mega tordenvejr og jeg har 2 børn som er lige så bange som mig for det; vi skal hane og gemme os under tæpperne...

Ingen kommentarer: