onsdag den 2. juli 2008

Blevet ¨tagget¨

Jooo, det har jeg da aldrig prøvet før, og så af en "fremmed"? Det er Frkscrap
Men jeg vil gerne lege med, så her kommer det:

1. Hvad lavede du for 10 år siden?
Der havde jeg travlt med mit lille rengøringsfirma og planlagde en tur til Kreta med Kaspar og et vennepar. ( har ikke været på ferie siden, suuk )

2. Fem ting på to-do listen idag:
Idag er der absolut intet på min to-do liste! Er alene hjemme til søndag, så tiden går med at scrappe, glo fjernsyn og spise når jeg har lyst!

3. Snacks jeg kan lide:
hm... Alt, bortset fra mørk chokolade.

4. Ting jeg ville gøre hvis jeg var milliardær:
Betale al vores gæld, købe huset, tage på ferie med familien og købe nye møbler.

5. Steder jeg har boet:
Frølunde Fed, Frølunde, Korsør, Nr. Rind, Lynderup.

Så er det vist meningen at jeg skal "tagge" 3 andre, men jeg har været rundt på alle de blogs jeg kender og kan kun finde een, der ikke har haft den endnu..
Heidi, du har hermed fået den...
Håber du kender flere end mig, du kan få til at lege med.

1 kommentar:

Heidi sagde ...

hmm... altså Britta ;o)
Ok, jeg tager udfordringen :o)