torsdag den 3. juli 2008

Nye LO´s og FERIE!

En lille opdatering her fra mig; Kaspar er taget til sjælland med børnene, så jeg er HELT ALENE HJEMME!! Uh, det er dejligt! Sikke jeg nyder det: går sent i seng, står sent op, ser fjernsyn (ikke tegnefilm) og spiser slik uden at dele, spiser mad når jeg har lyst, ikke på faste tider, jeg scrapper i stuen, uden at rydde op efter mig og jeg har været ude og spise frokost med Lene... Åh, det er livet! Det værste er nok, at jeg ikke er begyndt at savne dem endnu... Men mon ikke det kommer? Jeg tror også de har det godt nok, jeg har i hvertfald ikke hørt fra dem siden de tog afsted i tirsdags.

Men jeg må hellere vise nogle LO´s frem, skal jo snart have taget billeder af nogle af de nye...
Et dobbelt lo med lille Mark, 8 måneder
et dobbelt med Mark igen...

Et med baby Mark...

Hm... er i også snart trætte af at det kun er Mark? Eller er det bare mig... Nå, jeg bryder det lidt en gang i mellem, ved at scrappe et billed af Mie eller Marie, for hver (ca.)10 lo med Mark...
Slut for denne gang, der er nok en film i fjernsynet jeg kan se...? Og jeg scrapper jo i stuen i øjeblikket, uuuh, så dejligt...

1 kommentar:

FrkScrap sagde ...

Hejsa.

Jeg ved ikke hvor min daters
farmor har købt disse sko, men
jeg har selv set dem i bilka for
et stykke tid siden. De findes i alle mulige farver og med 1 og 2 hjul, og i flere prisklasser. Prøv evt at google "rullesko" eller "Heelys"

Jeg håber det lykkes at finde nogen, min datter er rigtig glad for dem, og har øvet sig den halve dag, og det går fremad.

Og tak for dit tillykke. :)

Scraptanker Frk.Scrap