søndag den 6. juli 2008

Ferie slut.. Og lidt LO's.

I dag slutter min personlige ferie.. suuk... Nå, det har været rigtig dejligt at være alene hjemme, jeg har virkeligt nydt det og fået scrappet en masse... Men okay, der må jo være en grænse for det gode! Jeg savner dem faktisk ikke rigtigt, men alligevel glæder jeg mig da, til at de kommer hjem, så jeg kan høre lidt om, hvad de har lavet! Og se billeder... De har haft kameraet med, så jeg håber bare at Kaspar har taget nogle billeder?? Jeg har så haft fundet det gamle kamera frem herhjemme og taget et par dejlige billeder af vores lille Mickey! Men dem må i se en anden gang, hvis de altså er noget værd? Der var jo en grund til at vi fik nyt kamera!
Nå, men her kommer så lige lidt LO's.
Her er det baby Mark der har fået øje på sig selv i spejlet..
Jah, et Marie Lo..
Et rundt lo, med baby mark... De er faktisk lidt sjovt at lave de runde lo's synes jeg.. dem kommer der flere af, hen af vejen...
Et dobbelt lo med mark, igen..
Nå, videre i teksten: jeg skal have ryddet alt mit scrap halløj ind på mit værelse igen... Se om vi kan få et spisebord igen! Det har været dejligt at scrappe i stuen, så jeg kunne se fjernsyn samtidig, men en lille ulempe; jeg har godt nok rendt meget frem og tilbage for at hente liiige DEN dims som passede eller DEN farve karton.. jeg ved jo sådan nogenlunde hvad jeg har af ting, men når jeg ikke sidder derinde, kan det være lidt svært at huske hvor det ligger henne???
Suk og nu skal det hele på plads... Gad vide om jeg får lagt det på de rigtige pladser??

Gad vide hvad tid, familien har tænkt sig at komme hjem?

Ingen kommentarer: