søndag den 16. marts 2008

På ferie :-D

Hej.

Så tager jeg afsted på ferie i dag, med alle ungerne.. afsted til sjælland i en hel uge, nøj.. og jeg har pakket næsten hele mit scrapværelse ned og taget med! : regner stærkt med at få scrappet en masset sammen med min mor!

Det var en dejlig forlænget weekend vi havde da Tina var her; jeg var godt nok på arbejde, men den ene af dagene tog hun med mig og den anden, ja, da ordnede hun næsten hele huset her, mens jeg var afsted; SÅ dejligt! Vi var en tur i Ejsing, til Scrap i det jyske, vi fik da købt lidt forskelligt, men var gode til at sige; hvis du køber det, så køber jeg det og så kan vi bytte; på den måde fik vi lidt mere ud af tingene... En dejlig dag, hvor jeg også mødtes med Annita: tusind tak for tøjet til Marie, det er nu fantastisk dejligt med nyt tøj, som man ikke har haft købt selv, hi hi... Vi må altså snart kunne finde en dag, hvor vi kan være sammen; jeg savner det!!

Nå, inden jeg smutter får i lige et til LO...

Det er Oldeforældrene, fra dengang Mie ikke var særligt gammel. Billedet er blevet lidt mørkt, i virkeligheden er det meget lysere..

Nok for denne gang. Vi ses.

Og god påske til alle.

Ingen kommentarer: