mandag den 23. august 2010

Mandag.. en ny uge truer...

Ja, puha.. weekenden er ovre, nu truer hverdagen med fodbold, forældremøder, taxakørsel, trænerkursus osv osv..  Åh, ja..  med fire unger er der nok at se til!!

I går fik jeg ryddet op på mit scrapværelse! Det var dejligt. Og det gav mig lyst til at scrappe igen! Hurra...
Jeg fik lavet forsiden på min kalender og pyntet Mies lektiebog lidt op..  Jeg kan godt se på resultaterne at jeg er lidt rusten i det, men det kommer forhåbenligt hurtigt igen? Jeg fik ikke taget billeder og vil nok heller ikke liige gøre det, de er ikke værd at vise frem...

Ellers fik jeg besøg af Mette, min svigerinde, vi fik et par kopper kaffe og hyggede os, med at brokke os over vores mænd!! Se, det er vi rigtig gode til. Og vi kunne også begge hurtigt blive enige om, at vi er blevet alt for gamle, til at drikke! Helt ærligt, det var fredag aften, vi fik lidt rødvin..  og både lørdag og søndag gik med mindst muligt fysisk arbejde...

Heldigt at Kaspar var hjemme lørdag, så han tog sig en del af ungerne, mens jeg gik til og fra min seng. Søndag skulle han dog arbejde og selvfølgelig blev Mathilde dårlig og kastede op på mig. Adddr...  Men to sekunder efter var hun frisk igen og tullede rundt, som om ingenting var sket.

I dag har jeg lidt mere energi, så jeg regner med at der skal måles op i huset, så jeg kan få købt maling, næste gang jeg kommer til viborg! Nu må vi se hvornår jeg lige får tid til det?

Nå, det var et lille pip fra mig, kan i have en god mandag.
Knus fra Britta

2 kommentarer:

Heidi sagde ...

ej skønt at se at der er kommet lidt liv herinde igen ;)
og du har fundet scrappet frem igen, yey.
Vi scrapper i Herning(Lind) et par gange om måneden, det kunne være hyggeligt hvis du fik lyst til at være med :)
Er ungerne godt nok blevet så store, puha tiden går.
knus

Britta sagde ...

Hej Heidi. Ja, tiden går, men vi bliver da ikke ældre, vel? ;-)
Jeg kunne da godt tænke mig at komme, engang.. men det hele skal jo lige passe sammen! Og i tiden er min mand meget på arbejde.. knus