fredag den 29. august 2008

Baby indlæg + lidt hverdag

Her er hvad Libero.dk skriver om graviditeten i uge 33:

Uge 33
Barnet:
Nu kan du måske ta’ fat på en lille fod eller numsen engang imellem. Måske har dit barn lagt sig med hovedet nedad. Hjertet slår ca. 120-160 slag pr. minut. Barnet hikker ind imellem, måske fordi det sluger fostervand.
Mor:
Din livmoder fylder så meget nu, at den skubber til dine organer, så der ikke er ret meget plads til meget mad ad gangen. Nogle gravide får strækmærker.

Jeg var jo inde og blive scannet igår; så jeg kan fortælle at baby IKKE ligger med hoved nedad endnu, men ellers passer tingene meget godt.. Strækmærker har jeg faktisk ikke fået ekstra af, jeg er nok lidt heldig med det, for der er heller ikke mange fra de andre graviditeter: lidt på lårene... MEN, jeg har jo taget en del ekstra på denne gang og der ER jo ca. 7 uger endnu, så..

Baby vokser stadig OK, ligger lidt under gennemsnittet og lidt under dens egen kurve, men stadig OK. Vægt igår; 1859 gram- Forventet fødselsvægt: 3200 gram. Ja, den må heller ikke blive større... ( av av.)

Idag skal jeg have pakket bilen, mens børnene er afsted, vi tager til sjælland: Tina og Thomas, vores venner skal giftes!! Jeg håber virkelig at jeg kan klare køreturen derover, så jeg ikke er helt smadret når brylluppet står i morgen... Men heldigvis, jeg kan altid tage hjem til mor, hvis det bliver for slemt! Det er ikke rart at sidde på "forsamlingshus-stole" i flere timer, når man har ondt..
Skriver igen senere...

Ingen kommentarer: